(Angela) Eu am masa de 37 de kilograme iar mama are masa e 66 kilograme
(Nicu) Eu am masa de 48 kilograme iar tata are masa de 77 kilograme.
Cum ar trebui sa se grupeze membrii familiei daca ar dori sa se aseze pe un balansoar,astfel incat acesta sa stea in echilibru?

2

Răspunsuri

2014-04-28T22:25:16+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T22:32:02+03:00
37+77=48+66
114=114

deci Angela cu tata = Nicu cu mama
Aranjare: Tata, Angela, Nicu, Mama
(pot schimba locurile intre ei Angela cu tata si Nicu cu mama)

Alta metoda ar fi fost:
Ma=(37+66+48+77)/4
Ma=228/4
Ma=57

pentru a fi in echilibru trebuie ca cele 2 jumatati sa aiba aceeasi greutate =>

a+b=c+d=57*2
a+b=114
presupunem ca a este Angela => 37 + b = 114 => b= 77
b= Tata
deci c+d = Nicu + Mama
3 5 3