Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T22:19:27+03:00
X supra 1 • 7 supra 23 = 49 supra 529 
Rezulta: x supra 1 = 49 supra 529 : 7 supra 23 = 7 supra 23 Fa proba 

7 supra 23 • 7 supra 23 da 49 supra 529??

Sper ca te-am ajutat :)
da ms mult acuma am pbs
:)
scuze acuma am observat
= ku 0,3043478 supra 0,0926275
este egal ku 0,3043173
2014-04-28T22:20:28+03:00
X/y=49/523:7/23
x/y=49/523*23/7
x/y=7/23(dupa simplificare: 49 se imparte la 7 si ramane tot 7, iar 529 se imparte la 23 si da tot 23)