Deci am citit problema de o grămadă de ori, dar nu am înțeles. Îmi puteți da o rezolvare??


Este ora 12:15. Ce ora vă fi după ce minutarul va parcurge 75 la suta dintr-o rotație completa? Cât la suta a parcurs acul orar?

2

Răspunsuri

2014-04-28T21:37:23+03:00
Daca 50% inseamna 30 min
75%- 45 min
12:15+00:45=13:00

1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T21:41:11+03:00
75% dintr-o rotatie completa parcursa de catre minutar inseamna 45 minute, adica 3 sferturi de ora, adica va fi ora 13
=60minute*12=720minute reprezinta o rotatie completa a orarului adica 100%
45*100/720=450/72=6.25%a parcurs orarul
1 5 1