Scrie zece enunturi in care sa spui ce poti face. (Eu pot alerga, eu pot dansa, eu pot canta)

2
doar cu aceste verbe?
Nu, poti face si cu altele.
nustiu
Ceranuandreibo nu stii nu raspunzi!
Numai cu verbele acelea "a merge" ........................!!!!!!

Răspunsuri

2014-04-28T21:39:25+03:00


EU POT FACE SPORT.

EU POT A MA PLIMBA.

EU MERG IN VIZITA.

EU ALERG CU VARA MEA.

EU PLIMB CATELUL.

EU DANSEZ.

EU SCRIU TEMELE.

EU CITESC POEZIA ,,ZDREANTA''.

EU RASPUND LA INTREBARI IN CLASA.

EU IL IUBESC PE BUNICUL MEU.


Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T21:40:38+03:00
Eu pot alerga mai repede decat celalt participant.
Nimeni nu poata trai fara dragostea parinteasca.
Vecinu poate manca cat zece oameni.
Copii nu pot fi fericiti daca nu sunt iubiti si apreciati.
Alina poate canta ca o adevarata zana.
Cine poate sa evite conflinctele atunci este un om inteligent.
Fiecare dintre noi poate sa faca ceva, trebuie doar sa cred in noi.
Nu este corect sa spunem "Nu pot" daca nici nu am incercat.
Eu pot dansa ca o printesa din povesti.
Ei nu pot trece peste acest obstacol al vietii.
1 5 1