Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T21:25:16+03:00
5 munc..........18zile......8h/zi
9munc............x zile......10h/zi

18x8=144 h

5munc.......................144h
9munc........................z h
invers proportionalitate
5x144=9xz
z=720:9=80h

x=80h:10=8 zile
16 4 16
2014-04-28T21:33:26+03:00
5 muncit...........18 zile........8h/zi
9 muncit...........x zile.........10h/zi
x= 5 x18 x 8 / 9 x 10
x = 8 zile
( x inmultit,  / supra)
6 4 6