Răspunsuri

2014-04-28T20:58:56+03:00
Atâta vară am dă strâns
În pumnii mei atât dă goi
Sâmt seru supt atâta plâns
Scoboare, s-ogene în noi...
Atâta vară pringe glas
Şî satu lacom o înghice,
Şelaină vara fără şeas
Ascunge umbre prăsăgice...
Mă caltă vara sub tălpoane,
Nişi soarilii n-ostăneşce,
O sâmt în mine cum gorgoane
Ş-atâta umbră prăsăgeşce..
Atâta vara aş dăspringe
Sămne dă foc îs prăstă tot,
Şî vara toată mă cupringe,
M-aş lăpada dă ea, nu pot...În vara din tine
e-atâta lumină,
aud glas de îngeri
zburând peste tină.
În vara din tine-s
petale de floare,
celest curcubeu
armonii de culoare.
În vara din tine
e-atâta grea rugă,
păcatele-s fum
pregătite să fugă.
În vara din tine
e-atâta durere,
senin de privire
şi cerul ce geme.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T21:01:31+03:00
A fost odata ca-n povesti                                                                                              O tara adevarata                                                                                                          Si tara verii se numea                                                                                                  Frumoasa,colorata.                                                                                                        In tara asta-s multe flori                                                                                          C-o varietate de culori                                                                                                  Si fructe multe,sanatoase                                                                                            Si toate sunt foarte gustoase.