Răspunsuri

2014-04-28T20:50:45+03:00
1 mol CuSO4 = 159 g => 10 moli.....1590
159 g..........64 g Cu
1590.....x
x=1590*64/159=640

2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T20:55:14+03:00
Calculezi masa molara a sulfatului de cupru
CuSO4 = 64+32+4*16=160 g/mol
nr moli=masa/masa molara CuSO4 => masa CuSO4 = 160 * 10 = 1600 g CuSO4 
160 g CuSO4............64 g Cu
1600 g CuSO4..........x g Cu         x = 640 g Cu
multumesc mult de tot ! :) cred ca te-am zapacit de cap..
deloc,
cand nu mai stiu cate ceva la chimie ma mai poti ajuta ? si eu te ajut la ce doresti , cand ai nevoie.
sigur,sa am timp si chef si te ajut
multumesc mult ..ai fb ?