Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T20:26:14+03:00
A = primul numar
b = a + 1
c = a + 2
d = a + 3
e = a + 4
a + b + c + d + e = 175
a + a + 1 + a + 2 + a + 3 + a + 4 = 175
5a + 10 = 175
5a = 175 - 10 = 165
a = 165 : 5 = 33
b = a + 1 = 33 + 1 = 34
c = a + 2 = 33 + 2 = 35
d = a + 3 = 33 + 3 = 36
e = a + 4 = 33 + 4 = 37
7 4 7
2014-04-28T20:27:29+03:00
 NOTAM NR. CONSECUTIVE CU a, a+1, a+2, a+3,a+4

a+ a+1+ a+2+ a+3+a+4 = 175
5a =175-1-2-3-4
5a=165
a= 35
DECI NR. SUNT 35,36,37,38,39
scuze am gresit la impartire, nr. sunt 33,34,35,36,37, se mai intampla