Am si eu o porblema de clasa a VII a :
ionut are la poarta un stalp de la reteaua electica pe care este montat un bec, B . Stiind ca inaltimea stalpului este de 8 m si ca ionut se afla la distanta de 10 m de baza stalpului, iar lungimea umbrei lui ionut este de 2m, aflati inaltimea lui ionut. ! repede plz ca ma grabesc :D

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-20T14:24:25+02:00
2014-01-20T14:25:16+02:00