Răspunsuri

2014-04-28T20:02:47+03:00
A)2X=-7-3
2X=-10
X=-5
B)3X+15-2=2X-2-5
3X-2X+13=-7
X=-20

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T20:05:11+03:00
A)2x+3= -7=2x= -7 -3(se trece 3 in cealalta parte cu semn schimbat)=>2x= -10=x= -5
b)3(x+5) -2=2.(x-1)-5=3x + 15 -2=2x -2 -5=3x-2x=-5 -2+2-15=x= -20(-2 cu +2 se reduc)
multumesk mult
Cu mare placere.Crezi ca ai putea sa dai sa fie cel mai bun?Mersiii
vrei sa fim prietene pe FB?