Răspunsuri

2014-01-20T14:00:42+02:00
Intrebarea e pusa cam prost, nu prea inteleg problema ta, dar pot sa iti zic ca:

ro=m/V => m=ro*v
V=4 dm^3=4*10^-3 m^3

practic densitatea din raportul m/V exprima cate kg dintr-o substanta pot fi introduse intr-un anumit volum

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T14:04:25+02:00
Dupa cum cred ca stii formula densitatii este  \frac{m}{v} ( unde m este masa , iar v volumul ) . Fiecare material are o densitate proprie care cunoscuta . In acest caz materialul este fierul , iar densitatea lui ar trebui sa o gasesti fie in datele problemei fie in manual. Aplicand formula scrisa mai sus vei obtine ca m=v * densitate .Trebuie insa sa ai grija ca volumul sa fie transformat in metri cubi ( 4 dm cubi = 0,4 m cubi )