Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T19:58:13+03:00
Parintele ideal?Daca as putea sa modelez parintele ca o marioneta as face numai traznai..In primul rand as manca cate dulciuri incap in mine,as sta cat vreau afara si m-as juca toata ziua fara sa-mi spuna nimeni cand sa merg acasa...Sa nu ma oblige sa ma duc la scoala tot daca trebuie si sa ma duc prin toate tarile minunate...Sa nu ma certe atunci cand fac vreo prostie,dar sa ma atentioneze ca sa nu mai fac ..si fara pedepse
2014-04-28T20:06:19+03:00
Parintela ideal ar trebui sa fie unul bun ,harnic milos milostiv  bland.sa iubeasca copiii.saii ingrijeasca saii iubeasca sa le oferecel mai bun trai dosibil.!!!!!!!!!!!!