Răspunsuri

2014-04-28T19:49:52+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Vin repede la tine adverb
Ce oameni repezi adjectiv

Mi-a fost foarte greu adv
Ce exercitiu greu avem adj
pai sta dar nu are sens ca propozitie
normal este crisul trece repede...
daca stiai sa ma corectezi ziceai ca, Crisul repede este subst propriu, compus
oricum, editez
e bine ca ti-ai dat seama ca ai gresit
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T19:51:53+03:00
ANDREI merge repede la magazin.
El merge greu din cauza kilogramelor in plus
Trenul rapd este de neintrecut. ( cu repede asa normal nu exista sa fie adj)
Ursul greu rastoarna fagul de miere.
2 5 2