Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T13:45:41+02:00
Triunghiul isoscel este triungiul cu 2 laturi congruente,unghiurile de la baza congruente,iar mediana dusa din varfyul unghiului este si mediatore si bisectoare si inaltime
1 5 1
2014-01-20T14:11:06+02:00
Triunghiul isoscel are doua laturi egale si doua unghiuri egale
De exemplu in triunghiul ABC cu varful in A, AB≡AC si masura lui B este egala cu masura lui C