Răspunsuri

2014-04-28T21:39:22+03:00
Este o masura necesara deoarece Australia este un continent sarac in apa iar in prezent se confrunta cu cea mai mare seceta din istoria ei. Perioade de seceta au mai fost dar niciuna nu a fost atat de grea, ca aceasta cu care se confrunta circca de 7 ani. Terenurile s-au desertificat si cel mai mult au de suferit fermierii.
Multumesc^-^
draga motanudeea:D:D ce doresti de la mine?
Absolut nimic, draga Livia....doar sa fii mai atenta la ce scrii...nu de alta, dar altii pot lua de bune informatiile si se trezesc la scoala cu note proaste....ti-am dat doar un sfat: nu lua de bun tot ce gasesti pe internet
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-29T06:38:36+03:00
Limitarea uzului apei potabile face parte din masurile de prevenire prin care se urmareste pastrarea a cat mai mult timp a apei potabile.  Utilizarea fara masura va duce la costuri imense pentru producerea acestei ape potabile si de asemeni la dificultati legate de viata de zi cu zi
Multumesc^-^
Draga, Livia ai gandit cand ai dat acest raspuns? Sa pastreze apa potabila? Pentru ce? Sa moara oamenii si animalele de sete? Poate doar sa se impiedice risipa inutila....,,Utilizarea fara masura va duce la costuri imense pentru producerea acestei ape potabile si de asemeni la dificultati legate de viata de zi cu zi'' ???? Ce ai vrur sa spui? Apa se produce? DIN CE? Sunt si eu curioasa....rauri nu prea au...din ocean?
Din cate stiu eu desalinizarea apei oceanului implica costuri foarte ridicate....daca iei informatii de pe net, filtreaza-le intai...apar foarte multe greseli