Buna...! Vreau si eu, va rog adverbe formate cu sufixe de la cuvintele: barbat, roman, parinte, scolar, taran, voinic, vultur.... Multumesc...! :)

2
barbat-barbateste , roman - romaneste , parinte -parinteste , scolar -scolaresc , taran-taranesc , voinic - voiniceste , ( la vultur nustiu)
Multumesc... As vrea sa iti dau 5 stele, dar nu pot deoarece l-ai pus la comentarii...

Răspunsuri

2014-04-28T19:34:00+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T19:36:27+03:00
El se lupta barbateste.
Imnul este romanesc
Tata se poarta parintesc.
A
ndrei se poarta scolareste
Ana vorbeste taraneste.
Roky latra voinicesc.
El se uita vultureste.
6 5 6