Folosind metode de calcul prescurtat calculeaza : 23 la puterea 2 ......45la puterea 2 ,..........49 la puterea 2..........97 la puterea 2...............103 la puterea 2 si 195 la puterea a 2-a....VA ROG MULT AJUTATI-MA VA ROG DIN SUFLET

2

Răspunsuri

2014-04-28T19:31:22+03:00
Formulele de calcul prescurtat sunt "
(a+b)²=a²+2*a*b+b²
(a-b)²=a²-2*a*b+b²
(a+b)(a-b)=a²-b²

Tu acolo ai ridicari la putere
23²=529
45²=2025
49²=2401
97²=9409
103²=10609
195²=38025
da merci, dar imi poti arata cum se rezolva mai pe deplin 23 la a 2-a prin formula de calcul prescurtat? ajutama si pe mine cu 2-3.....te rog.......cum fac?
aa,2-3? pai vine (25-2)² care este egal cu: primul numar ridicat la puterea a doua - 2(de la puterea a doua) * primul numar * al doilea numar + al doilea numar ridicat la puterea a doua.Adica 25²-2*25*2+2² care este egal cu 625-100+4 egal cu529
ai rezolvarea detaliata mai jos
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T19:38:24+03:00
23 e numar prim asa ca 23²=529sau 23=25-2   23²=(25-2)²=25²-100+4=625-100+4=529
49²=(50-1)²=50²-100+1=2500-100+1=2401
45²=(40+5)²=1600+400=25=2025
97²=(100-3)²=10000-600+9=9409
103²=(100+3)²=10000+600+9=10609
195²=(200-5)²=40000-2000+25=38025
ai inteles?
da....
M-am uitat doar la doua si restu le-am facut eu singur
MULTUMESC FOARTE MULT PENTRU AJUTOR....SARUTMANA....PUTETI SA IMI DATI FB DVS DACA AVETI?