Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T19:16:42+03:00
A baga de seama=a observa
a pune la cale= a planui
a da bir cu fugiti= a fugi
a-si aduce aminte= a-si aminti
a trage cu urechea=a asculta
a-si da seama= a realiza
a se da de-a dura= a se rostogoli
3 3 3
  • Utilizator Brainly
2014-04-28T19:28:16+03:00
A baga de seama-a fi precaut
a pune la cale-a planui
a da bir cu fugitii- a fugi
a-si aduce aminte-a-si  aminti
 a trage cu urechea-a asculta
a-si da seama-a intelege
 ase da de-a dura-a se rostogoli
a pune la cale-a planui