Răspunsuri

2014-04-28T19:07:13+03:00
Ma doare inima.
Am fost in inima paduri.
Ma doare pieptul.
Am mancat pept de pui
10 3 10
ea are probleme de inma
In inmia poienei se afla caprioara.
pe pieptul sau se afla tatuajul mult dorit
salata din piept de pui pregatita de mama este dlicioasa
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-28T19:10:03+03:00
    INIMA                                                                                                                        Inima este cel mai principal organ.
El este inima operatiunii.
    El este in inima pamantului-mort                                                                                                                                        Piept:
--
> Pe pieptul ei s-a aşezat un fluture. (abdomen)
-->Pieptul puiului a fost gătit bine. (mâncare)
-->Pieptul ei a crescut. (sânii)
Sper că te-am ajutat! :)
16 3 16