Răspunsuri

2014-04-28T19:04:36+03:00
Nu,nu este.
Uite:2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67, 71, 73, 79, 83, 89, 97
Mie asa mi-a predat profesorul de la 1 pana la 100 cele care sunt prime .

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T19:06:22+03:00
Nu, numarul 57 nu este prim, deoarece
 ``Unumăr prim este un număr natural care are exact doi divizori, adica se imparte la 1 si la el insusi``, dar numarul 57 se mai imparte si la 3, de aceea nu este numar prim.
5 4 5