Va rog traduce-ti-mi : This summer we went on a camping holiday to southern Italy.I've been to Italy before but this holiday was better than the last one . One day we went to Pompeii, near Naples. Pompeii is an ancient Roman city which was buried in ash in A.D.78 when the volcano Vesuvius erupted. You can see the remains of Roman streets , shops and houses. These show you daily life in an ancient city

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T18:47:36+03:00
In aceasta vara am mers intr-o vacanta cu cortul in sudul Italiei.Am mai fost in Italia inainte,dar aceasta vacanta a fost mai buna decat cealalta.Intr-o zi am fost la Pompeii,langa Naples.Pompei este un oras Roman stravechi care a ars in scrum in anul 78 dupa Hristos cand vulcanul Veziuviu a erupt.Poti vedea ramasitele  strazilor,magazinelor si caselor romane.Acestea iti prezinta viata de zi cu zi in orasul stravechi.
1 5 1
2014-04-28T18:48:45+03:00
In acesta vara, ne-am dus intr-o vacantade camping in sudul Italiei. Am mai fost in Italia, dar de data aceasta a fost  mai bine. Intr-o zi ne-am dus la Pompei, langa Napoli. Pompei este un oras antic roman, care a fost ingropat in cenusa A.D.78, atunci cand vulcanul Vezuviu a erupt. Poti vedea ruinele strazilor romane, magazinele si casele. Acestea va arata viata de zi cu zi intr-un oras mic.