Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-28T18:30:15+03:00
Alina are mai multi bani cu 58 de lei
740-682=58

82+682=764
deci are mai mult mircea

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T18:31:30+03:00
A)Alina are mai multi bani decat Mircea cu 740 - 682=58                                               b)Mircea va avea mai multi bani decat Alina cu 24                                                       sper ca te-am ajutat!
                            
2 5 2