Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T18:21:08+03:00
Trasaturile fizice- destept, voinic, curajos, luptator, iubitor de tara natala etc.
trasaturle morale- luptator etc sper ca te-am ajutat.
35 3 35
2014-04-28T18:21:17+03:00
Nu iti pot da exact citate, dar Stefan cel mare era un domnitor mic de inaltime, destul de bine-facut, dar un om de caracter, cu principii si integritate, corect si prestant, mare in statutul sau de domnitor si la vorba, de aici si denumirea de Stefan Cel Mare.
13 4 13