Am 4 ore pe saptamana de matematica:
a) cate note imi trebuiesc sa imi incheie media?.

2
depinde daca vrea sa iti puna 5 ,unele doamne nu fac asta uite eu la istorie am 5,5 si cu asta ma trece
la mate am 1 nota si 1 inteza si cu asta ma trece ,depinde de profesori
cu doua note minim si cu 5 note + teza maxim
cinci note plus teza
sigur ca si eu am la fel

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T11:05:15+02:00
Pai daca ai 4 ore de matematica pe saptamana, iti trebuie 5 note+ teza.

4 4 4
2014-01-20T11:05:49+02:00