Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • ara
  • Începător
2014-04-28T18:29:06+03:00
24x-3x-5y-x=25
21x-5y-x=25
16x-x=25
x=25-16
x=9
2 5 2
2014-04-28T18:29:56+03:00
X-3y=2|*(-4)
4x+5y=25
___________
-4x+12y=-8
4x+5y=25
___________
/    17y=-17
     y=17:17(dar scrii sub forma de fractie)
     y=-1

x-3y=2|*5
4x+5y=25|*(3)
____________

5x-15y=10
12x+15=75
____________
17x  /  =85
     x=85:17
     x=5