Răspunsuri

2014-04-28T18:04:16+03:00
1.Ana are 50 de mere.Ea ii da Mariei 1/2 din merele ei.Toader ii da 1/5 din cate mere avea Ana la inceput.Cate mere are acum Ana?
2 Ion cumpara un stilou care costa 10 lei.Mai cumpara si o ascutitoare de 2 lei.Daca primeste o reducere de 1/4 lei,cati lei trebuie sa plateasca ?
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-28T18:06:56+03:00
Ana are 10 pe 20 mere. Ea ii da 5 pe 20 di ele fratelui sau, mai ii da si bunici sale 4 pe 20 .
Cu cate mere a ramas ana? (rezultat sub forma de fractie ordinala)


Maria are 100 lei. Din acestia ea consuma 1/2 din ei pentru o carte. Merge la un magazin si vede o rochita, iar ea consuma 1/4 pe ea.  Cu cati lei a mai ramas?

1 5 1