Răspunsuri

2014-04-28T18:17:00+03:00
C1%=md1/ms2*100=>md1=2*30/100=0,6 g 
Masa de solutie nu se modifica pt ca se adauga doar masa de dizolvant 
c2%=md2/ms1*100=>md2=40*30/100=12 g
md2=md adaugat + md1=>md adaugat=12-0,6=11,4 g
 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T20:26:30+03:00

md=ms.c/100=30.2/100=0,6g

100.............40

30+md1.......0,6+md1

10(0,6+md1)=4(30+md1)

6+10md1=120+4md1

6md1=114

md1=114/6=19 g de substantă adaugată

3 5 3