Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T17:41:25+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Format prin derivare de la cuv. De baza fata cu suf. Isoara.
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-04-28T17:44:42+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
DE LA CUVANTUL FATA + SUFIXUL ISOARA