Peste o ora dau test la fizica si am 4 lectii de memorat
cum sa fac sa memorez mai bine?

2
Ai cam putin timp la dispozitie...Incearca sa extragi ideile principale, sa faci un fel de schema. Scriind, inveti cel mai bine la fizica. Nu incerca sa memorezi fara sa intelegi despre ce e vorba. Apoi, uita-te repede peste problemele rezolvate in clasa. Succes!
am facut asta
Atunci, repeta ceea ce ai invatat si stai linistita. Mai ramane sa te concentrezi la test si sa-ti stapanesti emotiile. Bafta!
Nu mai invata! Copiaza!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T10:12:57+02:00
Pai,citesti lectia odata,dupa iti pui intrebari din ea si daca nu stii ceva te uiti iar peste ! :)
2014-01-20T10:14:51+02:00
Eu fac in felul următor iau mai iantai lectiile mai grele si le repet apoi zic fără sa mă uit in caiet apoi le încât pe alea mai usoare