Răspunsuri

2014-04-28T17:07:46+03:00
Fa o axa si pe primele numere din paranteze le pui orizontal si pe cele de-al doilea pe axa verticala.
Sunt la functii se faceau altcumva
Le stiam inainte dar acul le.am uitat
DA astea sunt functii. Graficul l-ai facut . Acum fa cum am zis 2 axe si (un ex : -2 (pe orizontal)si 7 (pe vertical)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T17:17:23+03:00
Problema asta nu e în niciun caz de I-IV..
Stabilim legea funcției liniare cu legea f(x)=ax+b \; , \; A,B \in G_f
A(-2,7),B(2,-1) \in G_f \Leftrightarrow f(-2)=7 \; , \; f(2)=-1 \\
f(-2)=-2a+b=7 \\
f(2)=2a+b=-1  \;\;\; (+)\\
2b=6 \Rightarrow b=3 \Rightarrow a=-2 \Rightarrow f(x)=-2x+3

Verificăm dacă C(5,-7) \in G_f
C(5,-7)\in G_f \Leftrightarrow f(5)=-7\\
f(5)=-10+3=-7 \Rightarrow C \in G_f \Rightarrow A-B-C \; : \; coliniare

Unde am pus (+), se adună cele 2 relații, -2a+b=7 și 2a+b=-1
Multumesc mult!
Nu ai pentru ce :D