Răspunsuri

2014-04-28T17:07:21+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Poi mezinul il alunga pe hot deoarece doar el are tactica si se gandeste bine inainte de a face

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T17:12:24+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mezinul este singurul capabil dintre cei trei, singurul care are suficient curaj si perseverenta incat sa stea treaz si sa ajunga sa-l infrunte pe zmeu. El este dispus sa faca orice este nevoie pentru a aduce imparatului merele de aur. MEzinul se distinge de ceilalti doi prin pricepere in manuirea sabiei, inteligenta si voinicie.