Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T17:04:21+03:00
Lectura in viata unui adolescent este importanta atat pentru mintea sa, cat si pentru suflet, lectura fiind o hrana pentru acesta. De asemenea, lectura pentru un om reprezinta esenta prin care isi poate forma un caracter. 
   Pe de o parte, un adolescent care citeste isi formeaza un vocabular vast, reusind sa comunice cu cei din jurul sau intr-un mod mult mai usor, cursiv, reusind sa-si exprime opiniile si gandurile intr-o maniera complexa fata de un adolescent care se uita la emisiuni televizate. De exemplu, un adolescent care se preocupa cu lectura, va comunica prin teremeni alesi cu grija, care sa exprime exact ceea ce gandeste si ceea ce simte, va putea mereu sa gaseasca solutii la problemele de care se loveste. 
  Pe de alta parte, lectura ajuta la formarea si largirea unui camp de viziune si intelegere a lumii in care traieste, a realitatii in care isi duce existenta, reusind sa dobandeasca anumite cunostiinte pe care mai apoi sa si le insuseasca si totodata sa le foloseasca si uneori chiar sa le impartaseasca celorlalti din jurul sau. De exemplu, un adolescent care citeste este dezvoltat mult mai mult din punct de vedere intelectual,va fi mult mai creativ reusind sa impresioneze prin spiritul sau critic si artistic.
   Asadar, lectura in viata unui adolescent reprezinta unul dintre cele mai importante aspecte de care un tanar ar trebui sa tina cont, avand in vedere ca lectura ofera multe oportunitati din punct de vedere intelectual si ajuta la dezvoltarea armonioasa a unui om prin faptul ca largeste universul de cunoastere, de intelegere si nu in ultimul rand, ajuta la formarea unui vocabular adecvat unui tanar.   ( Sper ca iti este de ajutor! :3 ) 
5 4 5
2014-04-28T17:05:38+03:00
Este important ca primele lecturi din viata sa te uimeasca si sa inveti ceva de la ele, pentru ca apoi cand vei fi mare, sa iti placa sa citesti si sa stii ca mereu ai ceva de invatat din carti. Daca citesti inca de la o varsta frageda, abilitatile de comunicare ti se dezvolta mai mult decat atunci cand esti adult.
2 5 2