Corectaţi greşelile de folosire a adverbelor.
Am cumpărat trei cărţi noi apărute în colecţia "Tezaur". Suntem fermi convinşi că sunt interesante. La lansarea lor au venit destui de mulţi elevi.

2

Răspunsuri

2014-04-28T17:01:57+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Elimini noi,fermi si destui de
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T17:02:21+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Am cumparat trei carti nou aparute in colectia `Tezaur`. Suntem ferm convinsi ca sunt interesante. La lansarea lor au venit destul de multi elevi. 
2 5 2