tre cu numele Alex
Dragi părinţi,
Elevii clasei a III-a vă invită să luaţi parte la "Serbarea primăverii", care va avea loc pe data de........, de la ora........, in sala....... Vă aştept cu drag! Alex
Dragi parinti,bunici,copii ,elevi clasei a iii-a ,va invita sa veniti la serbarea care va avea multii copi pe data de 12.05.2014 ,de la ora 12:00 pana la 4:24 ,Va asteptam cu drag,si speram ca putetii veni! Alex.

Răspunsuri

2014-04-28T17:01:45+03:00
Buna ziua doamnelor si domnilor eu sunt Gandacelul si vreau sa va chem la spectacolul nostru de primavara... [e destul de bunisoara asta am facut-o si eu pe a 3-a sper sa te ajute succes]

2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T17:05:06+03:00
                                    INVITATIE
As dori sa invit toti doritorii cu ocazia sosirii primaverii.
Va invit la concertul serbarea primaverei. La acest concert vor prezenta elevii clasei a 3 un concert spectaculos cei care vor veni vor ramine satisfacuti
DACA TIA PLACUT MARCHEZA CA CEL MAI BUN RASPUNS
8 4 8