Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T16:55:25+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1)Cainele roade papucii tatei. 2) Planul a dat roade. 3)Pomul are roade bogate.
pisica zgarie papucii mamei si catelul roade papucii tatei.
pomul va face roade
planul are roade
2014-04-28T16:56:11+03:00
Cainele roade papucul mamei...
PS:Imi vine doar o propozitie in minte ma mai gandesc si iti voi spune