Răspunsuri

2014-04-28T17:04:39+03:00
Caco2+xy----------h2o+co2 
xy=caco2+h2o+co2
xy=hcaco2=h2ococa2

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T17:36:53+03:00
Nu exista CaC O_{2} , ci doar CaC O_{3} , care se mai numeste si carbonat de calciu / piatra de var!!!
Din reactia carbonatului cu acidul sulfuric, spre exemplu, rezulta SULFAT DE CALCIU (y) si acid carbonic.
Acidul carbonic, instabil, se descompune cu efervescenta in dioxid de carbon si apa.