Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-20T10:07:08+02:00
Sunt din Pitesti.....,iar verisoara mea (are 22 de ani) ..a vrut sa faca cursuri de coreeana , acum vreo 2 ani nu exista nici un centru...ea s-a dus la Bucuresti...deci nu cred ca acum se organizeaza cursuri. Poate gasesti vreo persoana care sa te mediteze.
2 3 2
2014-01-20T11:21:16+02:00
Nu cred ca in Romania se prectica astfel de cursuri.

1 5 1