Răspunsuri

2014-04-28T16:46:13+03:00
Maine, in data de 29-04-2014, invitam toti elevii scolii (scoala la care inveti tu), la clasa (in ce clasa esti tu) la o activitate de dezvoltarea abilitatilor de comunicare. Aceasta activitate consta in comentarea textelor, poeziilor intr-un cerc literal, in care folosim cuvinte simple ca sa exprimam multe.
Va asteptam!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T16:52:45+03:00
Ai putea scrie despre o invitatie la o lectie de mate distractivă.
De exem
plu:
As vrea să vă invit la ora de matematică 
pentru cele mai distractive jocuri de logică din viata cotidiană.Fiecare elev isi va putea arăta capacitătile de logică si totodată totul va fi distractiv deoarece problemele,si exercitiile vor fi pe placul tuturor.Jocurile vor fi de logică dar si de distractie pentru a crea o atmosferă cât mai interesantă.Elevii vor trebui să se sfătuie si să găsească solutii corecte fiindcă cei mai inteligenti vor chistiga.Si asa vor demonstra că distractia si logica sunt interesante mereu.
Succes :*