Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T16:44:32+03:00
Ia vino aici!
Alina i-a cumparat o carte lui Andrei!

1 Multumesc plizzz!! sau poate niste stelute ;)
Mersi :*
2014-04-28T16:46:49+03:00
Substantiv : Am subliniat un i in text.
Articol hotarit: Copiii au plecat in excursie (ultimul i de la copiii)
Pronume personal : I-am spus sa vina la mine.
Verb : Afara-i liniste.
Interjectie: - Iiii,ce m-am fript!