Răspunsuri

2014-04-28T16:28:21+03:00
Pai poate fii bun, dragut , frumos ....   cum il consideri tu 

Să stai pe margine poate fi un avantaj.
Dar vine o vreme când trebuie să intri în ring.Primul an de liceu e cel mai greu.Îţi faci noi prieteni, te îndrăgosteşti cu adevărat, nu te mai înţelegi deloc cu părinţii.Să creşti mare e mai complicat decât ţi-ai imaginat vreodată.Intră în lumea lui!Aflat în pragul adolescenţei
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-28T16:35:16+03:00
Iti dau un model cum sa faci:
1. Specia
- ce e prietenul tău imaginar? om? animal? ce animal? jumătate om – jumătate animal? amestec de 2-3 animale? gândeşte-te întâi la asta şi dacă e un El sau o Ea.
- are un nume?
2. Înfăţişare
- cum arată în detaliu? blană, pene, haine, culoarea ochilor, număr de măini / degete?
- are accesorii? ochelari? eşarfe? mânuşi? cercei? există un motiv în spatele lor – de exemplu poartă mânuşi pentru că are puterea de a îngheţa lucrurile cu mâinile şi mânuşile sunt menite să evite accidente?
- arată mereu la fel sau se schimbă? dacă se schimbă o face mereu, din principiu, sau înfăţişarea lui depinde de starea lui de spirit? dacă da, cum se schimbă în funcţie de dispoziţie?
3. Puteri speciale
- are vreuna? citeşte gânduri? vede în viitor? ştie o vrajă care face să dispară orice supărare? poate să transforme apa în ciocolată caldă?
4. Comunicare
- cum comunici cu el? vorbiţi? română sau altă limbă, doar de voi cunoscută? sau vă înţelegeţi din priviri? sau din gesturi? telepatie? 
5. Când apare?
- când vrea sau când îl/o chemi?
- când eşti supărată? veselă? în dificultate? relaxată? îngrijorată? singură?
- în cazul în care apare când vrea, ce crezi că îl/o face să vină tocmai atunci?
6. Activităţi
- ce faceţi împreună? vorbiţi? vă jucaţi? vă uitaţi la oameni / filme? citiţi? vă plimbaţi?
- unde faceţi ce faceţi? în lumea ta? sau te duce în lumea lui? dacă da, cum arată lumea asta? ce poţi vedea / face acolo şi nu poţi în lumea noastră?
7. Altele
… orice altceva îţi mai vine să scrii despre el / ea după ce te-ai gândit la toate chestiile de mai sus 

3 4 3