Atunci cand aceste diferente ating un punct maxim, vorbim de contraste de opozitie sau contraste polare (cald-rece, alb-negru, mic-mare).
Johannes Itten a scris un important studiu despre culoare in care repertoriaza 7 contraste:

Contrastul culorii in sine
Contrastul clar-obscur
Contrastul cald-rece
Contrastul complementarelor
Contrastul simultan
Contrastul de calitate
Contrastul de cantitate
Sper ca ti-am fost de folos

Răspunsuri

2014-04-28T16:04:14+03:00
Contrastul valoric,contrasul caloric,contrastul cantitativ,contrastul calitativ,contrastul complementalelor,constrastul simultan
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T16:06:21+03:00
Contrastele cromatice,sau de culoare sunt:
1.Contrastul culorilor pure
2.Contrastul clar,sau obscur
3.Contrastul cald sau rece
4.Contrastul culorilor complementare
5.Contrastul simultan
6.Contrastul de calitate
7.Contrastul de cantitate
Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
4 5 4