Din cele 100 de borcane cu gem aflate pe reft s au vandut dimineata 23 de borcane iar dupa amiaza cu 19 mai multe.
cate borcane cu gem au ramas in magazin ?
alta varianta decat : 100-(23+23+19)=100-65=35
va rog !!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T15:47:25+03:00
100-23-23-19=35 borcane
=================
 2 scaderi si o adunare

100-23-(23+19)=
100-23-42=35
imi trebue 2 scaderi si o adunare
uite
imi dai>??
am editat raspunsul
ms mult :*
2014-04-28T15:51:18+03:00
100-23-23-19=35 borcane
100-23-(23+19)=
100-23-42=35