Ajutatima si pe mine la problema asta:elevii au confectionat la ora de abilitatipractice 75 de drapele tricolor si ale Uniunii Europene.drapele tricolor au fost cu 11 mai multe.cate drapele au confectionat de fiecare fel?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T15:40:21+03:00
Cred ca  75-11=64      64:2=32 uniunii europene      75-32=43tricolore
1 5 1
2014-04-28T15:47:29+03:00
75-11=64
64:2=32(drapele UE)
32+11=43(drapele tricolor)
1 5 1