Răspunsuri

2014-04-28T15:29:55+03:00
Intr-o zi un agricultor culege 16 ladite.(48/3=16). In 4 zile 7 agricultori culeg 448 ladite. (16X16X4=448)
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T15:31:01+03:00
A=nr de ladite stranse de 7 agricultori in 4 zile
a=?

se rezolva cu regula de 3 simpla:

3 agricultori culeg 48 ladite pe zi
7 agricultori culeg x ladite pe zi

x= 7*48/3
x= 112

a= 4*x
a= 448

=> 7 agricultori vor culege 448 de ladite in 4 zile
multumesc dar nu am invatat regula de trei simple
umm, atunci
3 agricultori culeg 48 ladite pe zi => 1 gricultor culege 48/3 ladite pe zi
si se continua de la x= 7*48/3, x fiind nr de ladite culese de 7 agricultori pe zi