Răspunsuri

2014-04-28T15:01:37+03:00
Azi, motanul  si soarecele meu se bateau intruna.Motanul se credea cel mai tare deoarece el este mai mare decat soricelul. Insa soricelul i-a intins o capcana motanului si motanul a cazut in ea . Acum motanul nu mai se crede asa tare precum nainte.
Soarecele a castigat victoria chiar daca el este mai mic decat motanul.
Concluzia este buturuga mica rastoarna carul mare.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T15:02:18+03:00
Acest proverb se refera la fapul ca nu intodeauna cel mare poate sa faca ceva care cel mic nu poate face.Acest proverb este un impuls puternic pentru cei care simt ca nu pot face un lucru,se lasa coplesiti si mai ales doborati de imprejurari.
Cei mari sunt deseori doborati de cei mici,asta aratand faptul ca daca esti mic nu inseamna ca esti si neajutorat sau ca nu ai forta.