Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T14:13:45+03:00
Lectura eficienta este aceea din care ai si ce invata
24 4 24
Prin lectura eficienta ne referim in primul rand la intelegerea mesajului, a legilor care actioneaza in universul creat de autor. Eficienta lecturii mai are in vedere lectia de viata pe care o desprinde cititorul, imbogatirea nivelului lui cultural, modelarea limbajului.
mersi mult
2014-04-28T14:14:54+03:00
Lectura care te ajuta, care inveti ceva din ea.
13 3 13