Răspunsuri

2014-04-28T14:08:15+03:00
Stema Ţării Moldovei este reprezentată prin capul de bour cu stea între coarne, flancat la dreapta de o roză (soare) la stînga – de semilună, constituie element de bază al sigiliului Moldovei, al steagului Moldovei, al monedelor moldoveneşti.
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T14:10:28+03:00
Stema principatului moldovei reprezinta un cap de bour, privit frontal, simbolizand puterea, cu soarele, simbolizand luminatia bunei domnii, plasat intre coarnele bourului, cu un trandafir heraldic, in stanga simbolizand credinta, si in dreapta luna, in faza de crai-nou simbolizand nasterea.
2 4 2