Răspunsuri

2014-04-28T13:50:19+03:00
YФuπh ωildness fr∈∈≤
dФm
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T13:55:40+03:00
Câinele ciobanesc german este un câine inteligent, echilibrat și deosebit de devotat, cu un temperament puternic, dar ușor adaptabil oricăror condiții. Perseverent, agil, îndrăzneț și muncitor, câinele își duce mereu la bun sfârșit sarcina. Folosit în diverse activitățicâinele își arată capacitatea de a învăța repede și de a ajuta. Chiar dacă prezintă un aer dominant, dresat într-un mediu iubitor, ciobănescul german devine un bun câine de companie și pentru copii. Vioi și plin de energie poate fi un bun tovarăș de joacă. Câinele se atașează foarte ușor de stăpâni și are nevoie de prezența lor, de aceea izolarea lui pentru un timp îndelungat nu este recomandată. Loial și protectiv cu stăpânii săi, poate fi agresiv față de alte persoane dacă nu este socializat de mic și cu alte persoane. Crescut în preajma altoranimale, se poate împrieteni ușor cu celelalte animale de companie din casă. Extrem de curajos, vigilent și incoruptibil, ciobănescul german este un bun câine de pază sau de acțiune, fiind mereu gata de luptă. Prezența sa elegantă și caracterul său îl fac, în prezent, una dintre cele mai populare rase de câini din lume.
4 4 4