1. Completati spatiile punctate astfel incat sa obtineti afirmatii adevarate :
a) Jumatatea unui numar natural si dublul lui este 12. Numarul este ...
b) Jumatatea unui numar intreg este 15. Numarul considerat este egal cu ...
c) Suma dintre un numar natural si succesorul lui este egal cu 21. Produsul celor doua numere este egal cu ....

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T13:39:34+03:00
2014-04-28T13:45:32+03:00
A)nr.- x   1/2x+2*1/2x=12  se aduc la acelasi numitor si avem: x+2x=24    3x=24  x=8
b)1/2x=15  x=30   
c)a+b=21
a*b=? aici nu stiu :))