Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-28T13:20:19+03:00
Alin a desenat un pinguin.
Cornel este un baiat cumsecade.
Zina canta la clarinet.
Alina si Sorin povestesc despre un poet.
Cangurul din poveste face numai lucruri amuzante.
25 4 25
Comentariul a fost şters
in ce clasa esti?
Comentariul a fost şters
dupa cum scrii nu as spune,mai bine raspunde la intrebarile postate e colegii nostrii
Comentariul a fost şters
2014-04-28T15:02:16+03:00
La gradiniţă, eu am desenat un pinguin.
Tudor este un om cumsecade.
Maria cântă la clarinet.
Deoarece este talentat, Damian va deveni un mare poet.
Cangurul pe care l-am văzut avea o înălţime de trei metri.
14 3 14
Apolodor era un pinguin.
Amedeu era un leu cumsecade.
Leul canta la un clarinet.
El era din cand in cand poet.
Ilie este un cangur.